傘ふき♪

An umbrella wipe

きのうは凄い雨と雷でした♪
It was terrible rain and a thunder yesterday.

皆さんは大丈夫でしたか?
Was you safe?

私は外出中でお店であまやどりしていました。
Because I was out
I was sheltering in the shop.

では
Then,


セリアで見つけたリボン付きのシュシュ♪
Chou chou with ribbon found by Serrlya
※Serrlya・・japanese one coin shop


輪の所を少しほどき
The place of the circle is unpicked a little.

縫いつけてみました(⌒-⌒)ニコニコ...。
It sewed.


内側に返しますと・・・・。
When you return it internally


傘のしずくふき完成♪
A dripping wipe of rain is completed.

クルクルと拭いてお好きなところで、止めますね(*^.^*)。
It wipes and it stops it in a favorite point.

傘に対してリボンが少し大きかったかな?
Was the ribbon a little large to the umbrella?


100均傘もだいぶ進化していますね。
The umbrella bought in the one coin shop is considerably improved.

みなさんが使うようになりましたので
目印が付けられるようにストラップホール付きになっていました。
Because everybody came to use it
It was addition as sign was put strap hall

これはとってもいいアイデアですよね♪
このホールがあることで
傘を差したときに
この傘ふきをかけて置く事ができますね♪
This is a very good idea.
When this hall exists and the umbrella is opened
It is possible to put it by putting this umbrella wipe.


昨日のはげしい雨皆様の事を観察していましたら
みなさんは折りたたみ傘をビニール袋に入れてました。
In yesterday's intense rain
When I am observing everyone's thing
Everybody was putting the fold umbrella in the plastic bag.

吸収タオルが付いた傘ケースがあればとっても便利なのに。
I thought it was very convenient if there was an umbrella case where the absorption towel adheres.


みなさん傘ケースって使っていませんでした(>o<")
But The umbrella case not considered was not used.
また・いつか傘ケース作りたいです(^ー^)ノ
I want to make the umbrella case some time again.

☆お弁当
Box lunch


大雨でお昼がいただけずに・・・
帰りにお弁当買って帰りました。
The box lunch was bought and it returned because it was not able to eat daytime because of the heavy rain.

お腹がすいていましたので・・・・
美味しいかったです(*^.^*)。
I was so hungry
So this box lunch is so delicious!


☆皆様のおかげでランキング1位、大変うれしく喜んでおります。
It is very gladly pleased. the first ranking place thanks to everybody

皆様に感謝いたします<(_ _)>
ありがとうございます。
傘ふきかわいいなと思って頂けましたら
クリックお願いします。
I wish to express my gratitude to everybody.

Thank you.
Please click when the umbrella is wiped and it is thought be to lovely.


☆ランキングに参加しております
もし、よろしければ
↓↓↓↓ここをクリック↓↓↓↓お願いします。
I am participating in the blog ranking.
If you like this blog, please click the icon below to vote for me. Thank you.